Mine is the night, with all her stars.

Åskad eju som satan för nån timme sen så försökte lägga mig och sova ett tag då, men inte fan gick de.. De var ju så jävla varmt!!! Så lås som mest i sängen och gjorde ingenting förräns åskan la ner, då gick tbx hit ist hehe ,p funderar på att äta lite pannkakor men vet faktiskt inte om jag är så hungrig är som mest bah sugen på nåt.. Blir alltid sån på natten xD Imorgon kmr ju även familjen hem så då får ja inte längre ha huset för mig själv men men, har varit rätt skönt iaf att bara få vara helt själv över en helg! Vad denna vecka har att bjuda på har jag faktiskt ingen aning om, får se helt enkelt, vet dock att ja måste in till stan för att införskaffa mig lite grejjer, sen kanske de blir att dra på nån krog om man får med sig nå trevligt folk! Men men ska fortsätta glutta runt på datorn så hare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0