halvvägs till 40 då!



Yes som jag tidigare sagt jag och planera = bad idea! Men hade en grym helg ängå, i fredags kom det släktingar hit för att äta massa fika och självklart ge mig presenter höhö, så fick massa presentkort samt en ny dator :D :D Det är då den jag sitter vid ny ,p var dock tvungen att köpa mig ett 16 GB usb minne till den för att kunna göra en back up ifall att den skulle krascha eller liknande. Men men nu går den då som smort and i love it!! :D På lördagen for jag in till stan för att använda upp mina presentkort, det blev massa smink samt parfym men har en del kvar, vid femtiden gick bussen mot holmsund och völ dör blev det först mat och sen film :D juste glömde säga var ju självklart tvungen att fara förbi bolaget oxå ,p de är ju inte varje dag man fyller 20 så man måste ju passa på! Hur som helst så hade jag och Emelie harry potter kväll, dock fick vi fortsätta se dagen efter och fick till och med ta med datorn in till stan för att hinna se sjuan del 1 haha, men vi hann se alla så sen blev det del 2 på bio! Den var faktiskt riktigt bra, visst den var inte exakt som boken men antar att dom fick med de viktigaste! Meeeen jag älskar verkligen sjunde boken! Det är den bästa av alla böckerna!! Vet inte hur många gånger jag läst den... Men men hade tänkt grejja på lite här nu så ni får la hare ;p ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0