Forever is a long long time.

PEACE! Snart ska vi sticka förbi farmor som fyller år idag, skulle tippa på att dom är i stugan så då åker vi dit! Sen imorgon blir det massa massa bakandes, tårta och massa annat tihi! Sedan på fredag kommer väl en del av släkten hit och då ska man trycka i sig allt det goda ,p lär nog gå upp några kilon den dagen hehehe ;D På lördag blir man 20 så som tidigare sagt så blir det då krogen med Emelie! Är sjukt taggad på det! Blir dessutom första gången på systemet är typ nervös, jag lovar att dom kommer säga att jag fejkat mitt leg eller något.. Bara för att jävlas och bara för att jag vet att jags er ut att vara typ 15/16 år... Men men på söndag tänker jag väl ligga hemma bakis hela dagen och möjligtvis att det blir gomiddag då med grillat och potatisgratäng! Ååååh min absoluta favoritmat är faktiskt grillat med potatisgratäng och såser och sallad och iiiiiiiiih blir hungrig bara av att tänka på det, och den här helgen ska bli en av dom bästa jag varit med! Det är ju faktiskt inte varje år man fyller 20 så de måste ju toppa då jag fyllde 18 och for på åselemarknan! Men men nu ska vi fara så hareee! Btw fick ett par nya skor idag kommer upp bild sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0