don´t try to live so wise

Jajjemen nu är de torsdag! Inte länge kvar tills jag fyller år heller! Idag fick jag i alla fall tbx min mobil så kan inte säga annat än att det känns skönt, annars har det inte hänt särskilt mycket! Har ju legat sjuk sen förra torsdagen så kan inte påstå att jag gjort mycket mer än legat i sängen. Har även ritat en hel del, skaffade mig ju ett skissblock för inte så länge sen och har redan börjat  fylla det med bilder. Tänkte ta och lägga upp två stycken av dom som jag blev rätt så nöjd med! Lär bli att rita ännu mer efter att jag skrvit klart de här inlägget hehe! Juste blev även att äta vattenmelon idag mohaha, det passade bra in med tanke på värmen idag! Har rent av ont i huvudet av att det är så varmt.... Men men har inte så mycket emr att förtälja så hareeee.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0