As time goes by

Tjoo, kom just på att jag fakitskt inte lagt upp bilder på det jag köpte på min födelsedag så hade tänkt göra det idag, massa bra grejjer hehehhe! Blev ju en foundation från loreal samt ögonskugga från samma märke, blev även ett puder från isadora samt en escada parfym som luktar så jääävlaaa gott!
I helgen blir jag ensam hemma iom att resten av familjen sticker till lycksele och jag orkar faktiskt inte följa med! Så ist blir det väl att köpa lite chips och grejjer och bara mysa hemma med Ceasar!! Funderade först på att sticka på 5ive men blir ju svårt för Ceasar ska ju ha mat både morgon och kväll och skulle ju inte ta mig hem om jag gjorde det så det får nog bli nästa helg ist! Måste även gå på bio nån dag med tanke på att jag har 3 olika presentkot på sf med sammanlagt ca 600 kr... Vette fan vad jag ska göra av allt de med, jag får nästan alltid presentkort på bio men det är väldigt sällan jag faktiskt far och kollar på nån film... Men nåt spännande tycker man ju ska dyka upp :P Nu hade jag iaf tänkt städa mitt rum för snart får vi främmande! Så hareee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0