wish it was all just a dream

Jag är trött och på halv kasst humör... Jag känner att jag typ alltid är på dåligt humör numera, förstår inte vad som har hänt jag brukar ju alltid vara glad? Jag är som inte sur men jag är irriterad och har lätt för att börja gråta! Jag gråter för minsta lilla sak, tex för någon dag sen grät jag bara för att vi knappt hade någon mat hemma??? ja menar hallå?? Ska i alla fall bli riktigt skönt med en myskväll, med bara familjen! Äta chips/grönsaker med dipp!! Jag taggar verkligen sjukt mycket! Och självklart så blir det go middag oxå!! Fast vad det blir det vet jag inte än haha!

Jag måste faktiskt ta och skärpa till mig känner jag, måste gå tillbaka till happyface igen!! Fy på Sandra! mitt ena nyårslöfte var faktiskt att bli trevligare för redan då var jag sådan som jag är nu fast i lite mildare grad kan man ju lungt påstå! 

aja ska dra mig nu!!

Ciaoo!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0