what´s worth the price is always worth the fight

Nu har jag varit hemma i drygt en timme och har fortfarande inte ätit så jag känner att det inte är ok, så jag tänkte bara skriva ett snabbt blogginlägg och sedan gå och laga mig någon mat! Idag var det inte någon särskilt lång skoldag, kom dit kring 1 någon gång åt och sen gjorde Amanda en ansiktbehandling på mig :D alltid lika underbart att ligga där under ett täcke och bara få bli omhändertagen! Så vi slutade väll vid tre tror jag då blev det fara ner på stan, och jag blir så sjukt förbannad varför ska dom gör aom busstiderna hela tiden? jag förstår inte, bussen som förut gick klockan fyra har dom tagit bort vilket jag måste säga är otroligt idiotiskt då slutar ju folk skolan samt jobba?? förstår inte... Träffade iallafall på Matilda som höll mig sällskap fram tills bussen gick kvart i fem! Efter det har jag väll bara lyssnat på musik och snackat med Sandra på msn haha! You just gotta love it!



Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0