There's nothing fair about who lives and dies

Har just sett filmen Poseidon, den är faktiskt riktigt bra! Dock rätt hemsk, eller inte hemsk men ändå hemskt,, var i alla fall länge sedan jag såg den så tänkte att jag kunde se den idag igen!



Har äntligen också fått mitt älskade snus!! Mamma skulle fara och handla så då passade jag på att följa med så fick hon sponsra så jag kunde köpa ;) hehhe! Jag har ju typ inte haft snus på nästan en vecka så det är inte ok!!! Vad resten av dagen har att bjuda på vet jag faktiskt inte, lär bli att bara vara hemma :/ Jag skulle ha träffat Jenni om jag hade kunnat ta mig in till stan för hon kom hit från malå idag, vet inte om hon sett mitt sms för har inte fått något svar i alla fall :/ Men Jenni om du läser det här medan du är i Umeå så får du jätte gärna komma hit det vill säga om du har möjligheten till det!!! Jag ska hålla tummarna för jag saknar dig!!!!!



Här kommer i alla fall lite bilder från rummet som jag egentligen skulle lagt upp igår men jag glömde helt bort det haha, jag är rätt kass ja!

Nu hade jag tänkt återvända till facebook och musiken men hare bra!!
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0