One way or another

Men god morgon! Kan det bli en bättre dag eller vadå? Solen lyser, det är varmt och det känns som att våren är på väg, dock blåser det kanske lite väl häftigt men allt kan ju inte vara perfekt! Det känns också jävligt surt att imorgon ska det bli kallt igen 10-15 minusgrader, kan inte påstå att jag känner tagget.
Vad denna dag har att bjuda på vet jag faktiskt inte, jag vaknade ganska nyss så har inte direkt hunnit med särskilt mycket... Man får väll se helt enkelt, lär bli massa tråkiga saker som städa, tvätta osv.. Trots att det är sjukt tråkigt måste det ju göras!
Sedan på måndag blir det skola igen, wiho, vi hare dessutom prov på tisdag :S Det är om celler och massa skit och jag kan ju lova att det kommer inte gå bra någonstans!!! Har inte tränat något för har tappat bort papperen :S Monica kommer nog inte bli så glad på mig hehhe... Men de är ändå allmänt känt att jag suger, jag menar hallå jag är 19 år och går första året på gymnasiet? Tycker det bevisar allt! Skulle redan ha tagit studenten.. Men men nu ska jag ta och hitta på något, så vi får helt enkelt höras senare ;)

Ciaoo!



Jag och Emelie, så små och oskyldiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0