let´s dance!

Nu ska jag ta och tagga mys kvällen med familjen, blir att käka grönsaker med dipp, mamma tycker den här familjen ska bli nyttigare... ja tycker det är bra som det är haha!
Blir i alla fall att kolla på let´s dance, och efter det någon spännande film! mysigt!!!!!!! Det här blir en vit helg och det känns fruktansvärt skönt! Nästa helg taggar jag vin kväll med lilla Josefin och Jennie! Det kommer också bli grymt kul!
Och helt seriöst varför kan inte folk ha sina hundar kopplade? Jag är livrädd för hundar och det finns garanterat fler än jag som är det och det är så fruktansvärt jobbigt. Jag vågar inte gå hem och jag ser en hund springa lös, jag vänder om och måste be mamma eller pappa komma och hämta mig! Folk kanske tycker jag är jätte mesig men jag kan faktiskt inte hjälpa det, jag hatar det själv för jag vet att hundar är väldigt fina djur, men jag är fortfarande rädd för dom....
Nu ska jag i alla fall gå och äta något var inge vidare hungrig när jag kom hem på grund av flera orsaker så känner att jag borde göra något åt det!

Ciaoo!



snygga familjen eller vad, min bror, min mor och jag för ett eller två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0