If you obey all the rules, you miss all the fun

Jag har just ätit fiskpinnar, kan inte påstå att det är det godaste men det är i alla fall ätbart! Och jag var hungrig jag är fortfarande hungrig, jag tror faktiskt inte att jag kan bli mätt, det är jätte jobbigt! Jag kan ju inte heller gå upp i vikt, och jag skulle verkligen vilja gå upp bara några kilo! Har räknat ut att för att jag ska räknas som normalviktig måste jag gå upp tre och ett halvt kilo, stor skillnad på förut då jag var tvungen att gå upp sex och ett halvt, så har faktiskt kommit halvvägs men det tar sådan tid! Så har ni något tips för hur man vad man göra för att gå upp i vikt hör av er!!

Med tanke på hur kallt det är ute sitter jag mest för tillfället och drömmer mig till sommaren, ser verkligen fram emot den! Jag och Sandra kommer ha så otroligt roligt! Lär bli att vi åker till någon festival, sedan självklart så fyller jag 20, och hur kan man inte se fram emot det? jag kan äntligen gå på bolaget då! Sedan när hösten kommer så ska jag ju dra till Tyskland på Oktoberfest i Stuttgart! Det ser jag också fram emot, jag har varit där på frühlingsfest en gång tidigare och det är nog något av det roligaste jag har varit med om! Kommer aldrig glömma den tiden! Här kommer lite bilder från det!!


 

Det är riktigt härligt där nere! Ska dit igen och träffa alla underbara människor och festa och riktigt kul!
Men nu ska jag ta och mysa med älsklings katten, så har inte tid att skriva mer!

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Köp hem gainomax, en till morgon och en till kväll - sen gör du så ett tag. Kanske en vecka, kanske två. Börja där och se vad som händer :) Glöm inte att ajg är sjukt intresserad av sådant här!

2011-01-25 @ 23:27:44
URL: http://johannasleende.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa jag får göra det! bara det händer någonting! tack så mycket för tipset (:

2011-01-26 @ 18:05:36
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0