I´m losing my mind

Jag är faktiskt riktigt riktigt hungrig förstår mig inte på mig själv åt så jag nästan spydde för bara några timmar sen och nu vill jag äta mer? jag är inte normal nej! Måste även tillägga att ja jag har sjuka humörsvägningar, det är jätte jobbigt för jag börjar gråta för ingenting och jag blir arg för ingenting! Sen att folk ska jävlas med en kan ja inte påstå gör saker och ting lättare... Men nu vet ni det iallafall så då kan ni inte klaga på att jag är grinig haha! Nä men skämt och sido nu ska jag faktiskt ta mig någon mat och vänta på att min favorit Sandra ringer mig! (:

Måste bara lägga till, pinsamt att du tror att hela världen kretsar kring dig, som att du vore den första som vandrade här, newsflash jag är äldre än dig, det finns fler som är äldre än dig så du var inte direkt först även om du nu tror de ;)



Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0