Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

Jag tror jag ska gå och lägga mig och kolla på en film eller något, blev som bara less på allt! Hatar sådana här stunder, det är så drygt!! Men att sova brukar väl vara bästa boten, så länge inte för många tankar snurrar runt i huvudet så att det faktiskt är omöjligt att göra det... Shit happens but life goes on! Vet heller inte riktigt vart det är problemet sitter, jag blir less på allt och alla och kan bli rent av sur för ingenting eller för någonting gammalt, det är som att det vore en vulkan i mig och allting bara byggs upp och väntar på att få explodera, och ingen vet när det händer! Aja lejonkungen här kommer jag ♥

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns här för dig gumman!

2011-01-24 @ 21:38:28
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

I know you do bbygurl <3

2011-01-25 @ 12:21:38
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0