En gång lögnare alltid lögnare

Moget av folk att ljuga, det är väll lättare att bara stå för det som är sant? Har man gjort något fel okej då är det väll bara att erkänna sitt misstag och inte göra om det! Svårare än så är det faktiskt inte, jag står för mina fel för ingen människa är perfekt... Och trust me jag har gjort många misstag... Men att börja ljuga och så vidare, det är ju bara onödigt eller rätta mig om jag har fel? Ju mer folk ljuger ju mer kommer andra att dra sig undan! Pinsamt!! Och en till sak som är pinsamt, det är fan att sprida ut rykten om folk som inte ens är sant... Vad får du ut av det egentligen? Folk som känner personen i fråga kommer ändå veta att du myttar... Jag orkar faktiskt inte med sådana människor, dom äcklar mig!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0