Disney

Haha jag såg just lejonkungen tre och den är ändå rätt rolig tex jag citerar Pumba: Timon, peta du dig i näsan? Timon: nää men det kliade på insidan!
Haha det är ju så otroligt kul! Fast dom absolut roligaste disney filmerna måste ju ändå vara Ice Age filmerna och dom blir faktiskt roligare och roligare för varje gång! Helt otroligt faktiskt i och med att de flesta blir sämre då det kommer ut en uppföljare! Men det är något riktigt speciellt med disney filmer, det påminner så om förr, jag minns när jag var liten mina favoritfilmer var ju lejonkungen, pocahontas och sedan även mulan! Haha ja menar i mulan till exempel hur kan man inte älska draken? Han är ju så otroligt rolig samma med farmorn vet inte hur många saker ja kan utantill som dom säger! Jag är disney nörd och jag är stolt över de ;)

 

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0