burn baby burn

Har ätit hur mycket morötter och gurka som helst, blev typ less så funderar på att göra mig någon mat i stället.. Jag är faktiskt hungrig as usual! Det är ingen nyhet att jag är värsta tjockisen haha! Sitter för tillfället och kollar på let´s dance och fy så vissa är dåliga förstår inte hur dom faktiskt kan fortsätta vara med :O men men ja tror fortfarande sådana där program fuskar med tittarpoängen.... OCH VARFÖR ska Andreas Weise vara med? han verkar ju vara värsta attentionwhore eller är jag den enda som tycker det? Först idol och han var inte ens bra och nu det här.... Suck han ska förstöra alla program för mig.. Hoppas hoppas hoppas han åker ut snabbt!!!
Aja ska återvända till programmet nu men hare gött ;)

Ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0