Big dreams

Ibland blir inte livet som man vill att det ska bli, men en sak är säker och det är att jag tänker då inte stanna kvar här, jag är så otroligt less på Umeå och all skit som finns här! Jag ska långt bort! Tänker först och främst dra till Stockholm gå makeup artist utbildningen och sedan dra till USA! Jag vet vad jag ska göra av mitt liv, jag har det riktigt väl planerat, jag ska även hinna resa, det är många många ställen jag ska åka till bland annat, Japan, Kina, Mexiko och ja massa mer! Sedan när ja blir runt 30 då ska jag skaffa barn för tror helt seriöst inte jag kommer ha tid att göra det tidigare om jag ska hinna med allt annat på listan.. Hmm... Men men då ska jag hoppas på att mina barn blir lika söta som min lillebror ♥




Det är världens sötaste lillebror jag har ♥

Men nu ska jag och kolla på lite mera disney, nörd som jag är ;) tror ja satsar på ice age faktiskt!

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0