You´re a fool!

Kom hem till lilla Sandra för ett tag sedan, kändes ruskigt skönt att bara sätta sig vid datorn checka runt och SLAPPA! Vi lyssnar på musik och hon städar sitt rum, hehe så då passade jag på att även skriva ett inlägg! Igår gjorde vi inte direkt mycket for ut ett tag med världens goaste! Det är alltid kul att ses! Sedan slog vi på csi och somnade, hehe tydligen tog jag all plats i sängen så Sandra kunde inte somna (a) hehe, också skrattade jag i sömnen och vaknade till en gång då hon skrev ett blogginlägg och bah Sandra jag drömde om dig haha, kommer fortfarande ihåg min asweirda dröm hon snackade i telefon med en animerad figur haha xD sjukt weird! Började inte förrän 12 idag, då vaxade vi benen och fy i helvete vad ont det gjorde! Vill aldrig mer göra det igen!!!! USCH!!! Svider fortfarande i mitt ena knä :S Sandra var dock bättre på det än Monika! Det var då Monika gjorde det som det gjorde ondast! Hur som helst ska försöka vara lite social nu! But I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0