Whatcha say

Känner mig mycket bättre nu än jag gjort på hela dagen, känns ruskigt skönt måste jag säga! Beror säkert på att jag sovit större delen av dagen! så är inte lika grinig längre, men är dock fortfarande trött haha!
Imorgon ska jag äntligen ut ur det här huset, då blir det skola igen! Nog för att det kanske inte är det roligaste men börjar bli ganska less på att ligga hemma hela tiden! Det har sina positiva sidor samt sina negativa har inte träffat en människa på typ en vecka :O
Tjejkvällen nästa helg vart dock inställd Cissis pappa fyllde år samt hon skulle på hundutställning så vi tar det lite längre fram i stället yaay :D Får se vad som händer denna helg då, kanske blir så att jag och Sandra tar en tjejkväll bara vi som det först var tänkt men man vet aldrig det får tiden utvisa (:
Funderar för tillfället på att kanske gå och fika vart riktigt sugen på någonting onyttigt :] Och jag vet att vi har massa kakor och så vidare som bara väntar på att jag ska äta upp dom hehe (a) Men det får bli på ett litet tag ska se klart det här avsnittet av Naruto som jag är inne på samt jag har en snus under läppen som jag ganska nyss satte in!



Helt klart världens bästa snus ;)

Aja nu ska jag nörda vidare but I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kör på tjejkväll hos mig istället! :)

ring mig då du sitter på bussen till stan imorgon gumman! :) <3

2011-02-13 @ 20:24:52
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

det blir kanon :D jag kommer säkert tinga något i kväll redan strumpan <3

2011-02-13 @ 20:55:50
URL: http://sandraow.blogg.se/
Postat av: sandra

du kom ju inte till skolan idag :o :o

men du missade ingenting för monica är sjuk idag :)

2011-02-14 @ 11:41:31
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0