we no speak americano!

Jag och Sandra har just pratat med en amerikano, haha han är då så söt, vi skypade och så började han prata men sandras mick fungerar ju inte så kunde inte svara så då fick ja klicka ner videosamtalet för att svara och då skrev jag ju att den inte funkar men de tog minsann lite tid innan han fick in de i hjärnan! Haha och sen kom sandra med massa äpplen så först vart hon the applegirl sen #2 haha xD inte lätt att ha samma namn! Men han och hans poalre är ju lite speciell xD jag säger bara you go girls ;) dansen var riktigt vacker ;) vi skulle fortsätta prata med dom senare också dom hade något att göra, så tills vidare fixar sandra naglarna och jag sitter här! Vi är så sociala ;)  Sociala Klubben här kommer vi ;) heheh, men men har väl inte så mycket emr att förtälja lär bli vaxning imorgon igen men vet inte riktigt, vi får se helt enkelt vad som dyker upp då (: nu ska jag dra mig but I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0