You and me til the end of time

Jag och Sandra har ganska nyligen käkat tacos, det var mums mums mums! Sen blir det snart att dra förbi ica och kanske köpa något gott hehe ;) Vart så otroligt sugen på godis eller något liknande! Kommer stanna här ännu en natt och sedan blir det skola imorgon igen. Känner inte direkt tagget men vafan det är bara att ta sig i kragen och gilla läget, det här är min enda chans till att ta studenten, skulle egentligen redan ha gjort det men dum som jag var så sket jag i skolan 2 år i sträck så slutade ju med att jag bytte linje och skla och började om på nytt! Därför ska jag fan i mig klara det nu också!!! Man kan klara praktiskt taget vad som helst bara man vill!
Vi ligger i alla fall och lyssnar på musik och tar det bara lungt, det må vara rätt osocialt men det är otroligt härligt, det är ungefär så våra dagar brukar se ut när vi är med varann, men med bästa vänner kan man verkligen göra så, man känner inget tvång av att måsta göra någonting utan man bara är! Det är som att man vore själv fast man är med någon och älskar verkligen den känslan!!
Vart just kallad träsktroll för att jag snott sandras säng, tydligen stjäl träsktroll andras sängar för att dom inte har några egna i träsket hahaha!! Tack så mycket för den hörredudu ;p JAG ÄR OND! Sandra kommer inte få tillbaka sin säng mohaha!
Men men tänkte ta och återvända till mitt nu but I´ll be back!
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0