truth or dare?

Måste säga att alla ni människor där ute ni kan få klanka ner på mig hur mycket ni vill, jag kommer inte ta åt mig, jag struntar faktiskt fullständigt i vad ni tycker och tänker om mig, så länge jag är nöjd med den jag är så spelar restan ingen roll! Jag hade världens sämsta självförtroende för några år sedan, men jag träffade en av dom finaste människor på denna planet som verkligen förändrade hela mitt liv! Sedan har tiden bara gjort mig starkare!
Jag lever livet precis som jag vill, jag gör vad jag vill, och ingenting ni säger kan ändra på det! Bara för att tex ni kommer och säger att jag ser ut som en överkörd gris eller vad var det nu hahaha, jag skrattar bara då jag hör de xD hahahaha! Men kom då inte och anklaga mig för att klanka ner på ditt utseende då det faktiskt alltid är du som startar allt (: du har ingen utom dig själv att skylla (: förut visste jag inte vem du var, men du har visat dig vara en person jag verkligen avskyr, en människa som rent av äcklar mig! Du försöker förstöra för min bästa vän!! Om jag någonsin ser chansen kommer jag göra precis vad som helst för att förstöra även för dig!!


Slå mig en gång,
jag känner inget!
Slå mig en andra gång,
jag bryr mig inte!
Slå mig en tredje gång,
och du tröttar ut dig själv!
Slå min vän,
och du gräver din egen grav!



 

Ciaoo!



Kommentarer
Postat av: sandra

Det är så otroligt barnsligt och omoget beteende!

Men om hon tror att hon kan bräcka mig har hon fel. :)

Och att hon dessutom försöker med allt hon har för att förstöra för mig, ojoj jag säger bara have fun :)



love ya hun! :)

2011-02-19 @ 18:11:12
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

joo men de verkar hon inte inse själv...

haha hon kan ju alltid försöka kommer bara vara slöseri med tid och energi ;)

love u too bebigurl <3

2011-02-19 @ 18:16:06
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0