tell me lies, tell me sweet little lies

Heeej alihopa, sorgligt nog är jag fortfarande sjuk, verkar aldrig bli frisk vaknade imorse och kunde knappt prata :/ Jag lät som en kråka :( Men det har blivit bättre nu som skönt är men det kommer bli ännu en lugn helg hemma för att faktiskt kunna bli frisk någon gång! Har just pratat med min baby Sandra i telefon, alltid lika kul :D Hon har dessutom fixat min blogg så den är bra mycket snyggare nu än den va innan! Stort tack till min bäbis!!! ♥ Annars har det inte hänt mycket alls denna dag vaknade rätt sent efter att jag gått och lagt mig igen, så klev upp vid ca 1-2 tiden! Ska ta och läsa om cellerna idag igen dessutom, det måste ju ta och sätta sig någon gång tycker man men min hjärna verkar inte vilja hålla med.. Det är ju så fruktansvärt tråkigt :O

Men men tänkte ta och sätta igång ännu ett naruto avsnitt och invänta att maten blir klar yay jag är riktigt hungrig nu har bara ätit två mackor idag!



Det börjar synas att man gått upp lite i viktigt ;) ÄNTLIGEN!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

keep up the good work stumpan! :D

och för övrigt kommer du bli en pangbrud när du gått upp dom kilona du ska gå upp:)

2011-02-11 @ 16:26:40
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

jaaa jag är så sjukt nöjd :D

Du skojjar du eller ;) man märker redan stor skillnad ;p

2011-02-11 @ 16:33:39
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0