Take a good look

Då har man nyss vaknat, somnade kring halv 6 tiden men inte gör det något när man är ledig hehehehe ;) HAHA och jag måste säga Sandra+Sandra= NÖRD PÅ HÖG NIVÅ! Vi har för tillfället 3 datorer i rummet den ena används till musik och dom andra 2 sitter vi vid hahaha, inte ok asså! Sen vad denna dag har att bjuda på får vi se helt enkelt! Förhoppingsvid något litet äventyr!

Hur som helst måste jag säga pinsamma människa, get your own life och sluta anklaga fölk för att copycata dig, bara för att någon råkar göra som du har gjort i din blogg betyder det inte att dom härmar dig dessutom härmar ju du då andra också! Så skärpning din lilla skit!



Men nu ska jag ta och klä mig hade jag tänkt, but I´ll be back!!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack detsamma! :)

2011-02-21 @ 19:43:40
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0