shit happens but life goes on

nu är man i boschen med söta lilla cecilia, var här även igår därför jag inte har uppdaterat något. Det finns heller inte så mycket att säga, igår kollade vi på film och myste me hennes hundar sedan gick vi och la oss, man skulle ju upp till skolan! Idag var det prov på morgonen kan inte påstå att det gick bra jag försökte men men,, ibland går det inte som man vill!

Sedan att folk lägger sig i saker dom inte har något med att göra är onödigt och faktiskt rätt barsnligt eller är jag ensam om att tycka det? Fast vill dom göra det så fine jag bryr mig inte men då ska dom heller inte tro att jag vill fortsätta vara vän med dom speciellt inte när dom försöker komma med massa skitsnack! Och att en annan som påstår sig vara ens vän bara skiter i det och alltid står på dennes sida kan ju också fundera ett tag varför jag blir förbannad! Jag säger bara en sak Chicks Before Dicks, sedan får andra tycka vad dom vill! I´ll survive! Jag lever ju än så! Jorden går inte under men besviken blir man annat vore lögn! Att folk säger att man betyder allt och sedan behandlar en på annat vis, jag är riktigt besviken!


Men nu taggar jag helgen då det troligen ska bli en vinkväll med Josefin och Jennie!! MYYYYYYS!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0