Relax, take it easy!

Nu är jag hemma hos Cissi och passade på att sno hennes dator ett tag hehe! Men det är verkligen svinkallt i hennes rum :O sitter med 2 tröjor dock är båda tunna men sen har jag även filt + morgonrock haha, så jag lovar det är inte skönt någonstans! Idag har vi haft massage på skolan, och jag och sandra lyckades bli lite sen på morgonen så vi an ju absolut inte äte frukost så vid kvart över 11 tiden höll ju jag på att dö, jag kallsvettades, och kunde ha spytt vilken sekund som helst, så då sa jag till läraren att jag måste äta något och fattar inte hur hon som ska föreställa min mentor säger ungefär så här, jaha men du går ingenstans förräns du är klar, det är väll inte mitt problem att du inte hann äta frukost, jag gjorde klart rygg och bak ben massagen sen sket jag i resten för klarade inte av mer!

Men nu kom Cissi tillbaka så ska vara social! But I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0