plain stupid

vissa människor, vissa människor, sandra du vet vad jag menar ;) dumma frågor kräver dumma svar haha!!
Har i alla fall gåt och blviit förkyld suck... Hade en aningen feber igår och idag har min hals velat döda mig... Hatar den här tiden på året.. Känns iallafall bra att jag är ledig imorgon har nu varit hemma i tåv dagar så ifall att jag är hemma även imorgon bör jag garanterat vara frisk på fredag (:
Och jag är så sjukt stolt över mig själv gjorde två stycken skoluppgifter igår den ena var om vävnader i kroppen den andra var om brand i hemmet, yay! Ska även pugga inför mitt omprov idag... Någon måste det ju sätta sig? men jag hatar verkligen celler... Det är tråkigt och vem bryr sig.. Förstår inte riktigt varför vi måste lära oss om dom okej hudcellerna och musklerna men vafan dom andra har vi väll ingen direkt nytta av tycker man.. Men skolor tycker om att göra allting mera komplicerat än det redan är!
Så funderar på att kanske sätta igång med det redan nu, tror jag ska göra så att jag läser igenom det tar en paus läser igenom det igen tar en paus och gör så några gågnger så att det faktiskt får sjunka in och man inte blir totalt uttråkad av att sitta och läsa det om och om igen för då vet jag att jag bara kommer bli less och skumma igenom skiten... Tror jag ska göra omprovet nästa vecka men är dock inte säker på när det blir, får se helt enkelt men ju mer tid jag har på mig desto mer tycker man att det borde sätta sig (:
OCH måste även tillägga hur dålig jag är, lyckades spilla te över min dator och blev jätte lessen typ 20 minuter senare lyckas jag göra det igen och då spiller jag inte bara över datorn utan även över mig själv... Fy på mig!! Aja Celler here I come!!


Ciaoo

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jo jag vet EXAKT vad du menar ;)

2011-02-09 @ 16:39:00
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0