only when i stop to think

Det blev ingen vinkväll i helgen josefin hade match så det blev flyttat :/ men men då taggar vi de någon annan gång istället :D kommer bli sjuukt roligt! Annars har jag ju varit hos Cissi i några dagar nu och det har varit jätte mysigt! Vi var även på hund träff igår, då for vi ju i från henne med Loke och Grim och träffade på massa annat folk som också har hundar. Sedan såg vi även Hotell liggaren med bland annat Robert Gustafsson och det är faktiskt riktigt roligt haha! OCH JAG ÄLSKAR att mina humör-svängningar typ har försvunnit!! Det om något är riktigt skönt för det är inte direkt roligt för folk när jag kan dampa lite hur och var som helst... Dessutom för ingen anledning alls... Så livet leker igen! Sedan löser det mesta sig med folk bara man pratar ut om det (: Så alla ni som läser det här har jag varit en jävel ber jag om ursäkt men jag har haft riktigt jobbigt humör på sista tiden och tro mig även jag lider av det :/

Jag och underbara Cissi! ♥
Nu håller jag dock på att se på naruto så jag ska fortsätta göra det och imorgon ska jag även hämta min dator yay!! Har saknat den så otroligt!! Trots att den är riktigt kass ;)
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0