One piece

Måste ju erkänna att det är alltid kul att få komplimanger, säg vilken tjej som inte uppskattar det! Ja såvida man inte är på dåligt humör vill säga, då blir man bara ännu surare om nån försöker säga nåt snällt haha, då äre smarast att bara vara tyst! Jag funkar i alla fall så fast det kanske funkar på andra!



Tack så mycket hörredudu!
Annars sitter jag för tillfället och kollar på One Piece en serie jag och Cissi kollade på igår som faktiskt är riktigt rolig! Sen hade jag även tänkt ringa Sandra på ett litet tag! Är ju ledig imorgon så träffar inte henne förräns på fredag och det är ju inte direkt ofta jag umgås med min lilla bäbis!
Och helt seriöst mitt liv har typ gått under, min älskade dator är trasig :( :( Har fan ahft den i snart 4 år och nu gick laddaren sönder :( sen har datorn varit jävligt kass allmänt men ändå hur kunde den svika mig? jag är otroligt ledsen! Blir till att önska mig en ny då jag fyller 20 för aldrig i livet att jag har råd med en :S :(
Jaja hade tänkt återgå till min serie nu, but I´ll be back!

Ciaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0