NÖRD

Skulle egentligen ha åkt till skolan men jag lyckades försova mig som det jävla klantarsel jag är... egentligen hade jag inte tänkt sova i och med att jag var vaken till typ 5.. Men lyckades somna ändå... Så jag vaknade vid halv 10 och då går det ingen bussjävel förrän 10 över 11 från hörnefors.... Jag bor i en skit håla så att alla vet! Men det var nog lika bra för jag har en förjävla mensvärk... Vet typ inte ens var jag ska ta vägen :( Mens borde räcka att man har en gång per år tycker jag!!! 

Ligger i alla fall och myser med Ceasar samt kollar på naruto, försökte få tag i min lilla Sandra men tror att hennes mobil är död så det gick inge vidare :/ Men hon lär väll komma till datorn förr eller senare :D

I helgen blir det att ta det lungt, Har ingenting planerat varken i kväll eller imorgon så kör nog på en vit helg till var faktiskt rätt så skönt! Sedan på söndag ska jag och Emelie på bio, det blir att se tredje narnia filmen förvåran del! Då kommer hon komma hit efter lunch så ska vi se den andra hemma hos mig för hon var inte säker på om hon sett den eller inte, sedan börjar bion vid 4 och när den är slut så skulle hon skjutsa mig till Sandra ♥ Så söndag kväll ska jag och Sandra mysa och glo på Harry Potter hehe ;)

Aja nu ska jag fortsätta kolla på naruto so cya!



Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag försov mig också ju(a) och skit iphone som har världs historiens sämsta batteri tid!!!! Missade när du ringde mig igår var lite för livat så jag hörde inte men ring mig sen idag babyguurl:)<3

2011-02-05 @ 16:04:05
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0