let´s have som fun!

Måste säga att jag älskar torsdagar, antagligen för att jag är ledig hehe ;) Så ska faktiskt plugga lite till på det här med celler sen ska vi se hur mycket jag lärt mig sen igår så ska mamma ställa massa frågor till mig! Har en känsla av att inte särskilt mycket har satt sig dock :( mitt minne är ju så otroligt dåligt :(
Haha, för första gången på länge somnade jag faktiskt tidigt igår, somnade nog kring ett tiden och det var faktiskt ruskigt skönt!! Men sen är inte jag direkt den som sover riktigt djupt så vid halv fem kanske vaknade jag av att sandra ringde trots att jag har ljudlöst :/ Så sandra sa men va är du vaken och det jag svarade var ja elelr jag vet inte riktigt, har jag sovit eller? haha förvirrad människa nummer 1!! Men det är ganska vackert måste jag erkänna ;)

Och alla ni människor som inte har lärt sig det där med att låta andra människors liv vara, snälla rara har ni inget bättre för er än att dagligen försöka klanka ner på en människa som vet att hon är så mycket mera värd än er? Som är så mycket snyggare än er? Som är så mycket underbare, snällare, roligare och har bättre personlighet än någon av er? Det är bara avundsjuka, även om ni inte tänker på det på så sätt så är det precis vad det är, för ni kollar hennes blogg, ni kollar upp henne på facebook, och vem vet vart annars, och ni ska dessutom börja skriva till hon och försöka klanka ner på hon men det kommer aldrig funka dom som kommer ta mest stryk av det är bara ni själva, för avundsjukan kommer förr eller senare slita er i stycken! Well to bad for you, but i dont really give a fuck you now!


Ciaoo

Kommentarer
Postat av: sandra lindberg

helt ärligt tror jag att dom är korkade, på riktigt.

dom förstår inte ens att jag inte tar åt mig och kommer aldrig göra det!

love u bejbiiee!

2011-02-10 @ 12:25:14
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandraow

dom är korkade!

haha det bevisar ju bara hur korkade dom är (:

Love u tooooooo bäbis <3

2011-02-10 @ 17:54:00
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0