learn the rules of the game, and play it better than anyone!

Huvudvärk=borta=asuum!
Lär bli så att jag och min bbygurl sticker på house of metal, så sjukt kul det vore, ska bara försöka tjata lite på mor och far om att dom ska betala halva så är det klappat och klart! Är riktigt taggad så hoppas inte det skiter sig nu då tänker jag gråta störtfloder för vi har faktiskt planerat länge att fara på det, så det blir en girls night out! Och det tackar man inte nej till! Imorgon ska jag även åka in och träffa lilla Sandra, det lär bli på kvällen för tror inte jag tar mig in tidigare än så :/ enda bussen är klockan 9 på morgonen och då kan jag lova att jag inte har klivit upp! Så det lär ju bli att jag tar bussen 8 på kvällen i stället! Har även börjat kolla på en asrolig serie haha, jag är en riktig serienörd :] måste erkänna att det är ett riktigt bra tidsfördriv ;) förutom att jag verkligen lägger ner all tid jag har på att se klart dom där jävla serierna och sen när dom tar slut blir jag jätte lessen, värst är dock då man måste vänta på att nya säsonger ska komma ut.... Jaja hur som helst, nu hade jag tänkt återvända till min serie och möjligtvis spela en schack också! För dom som inte vet det är jag även en schacknörd tycker det
är det roooooliiiigaste spelet som finns! hehehe but I´ll be back!
Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förlåt sandra men det är jävligt fullt upp i veckan har tre träningar, jobbar måndag-fredag, jag har matchs och sen ska jag hinna träffa min gudson som fyllt år :) som du hör är det JÄVLIGT fullt upp, men typ veckan efter det? :)

2011-02-27 @ 09:10:40
URL: http://johannasleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0