it´s just another fucking day

Har haft en riktig jövla huvudvärk dom senaste timmarna, inte kul någonstans, alvedon brukar hjälpa men inte nu! Blir så less, jag som skulle träffa Sandra också skulle vi fara förbi och träffa Lina och det är ju inte som ofta hon kommer till stan :( livet suger! Det har i alla fall börjat släppa litegrann... Kanske beror på att jag just käkade, är ensam hemma så lagade ihop lite ägg och bacon, vart faktiskt riktigt bra! Sandra har ju lärt mig steka bacon :] Men steka är egentligen inte så svårt, då man ska koka saker och ställa dom i ugnen tycker jag bara det blir så tråkigt så jag glömmer helt enkelt bort dom, sen är jag alltid rädd för att göra fel vilket ökar riskerna för att det faktiskt blir det... Snark! Men ska lägga mig och vila ett tag till så kanske huvudvärken försvinner helt, so i´ll be back!



Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

tur du har mig som lär dig göra mat ;) haha

2011-02-26 @ 21:43:05
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

jaaa jag menar ju de :D ana´nars hade de väll blirr pulvermos med microvärmda köttbullar :(

2011-02-27 @ 13:32:17
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0