If I only could

I´m so happy, cause today I found my friends, they´re in my head!
I´m so ugly, but thats okey cause so are you!
I can´t wait to meet you there, and I dont care!
I´m so horny so that´s okey!

Älskar nirvanas texter! Så jävla grym! Och klockan är nu över 11 och varken Sandra eller jag är trött haha! Hur kommer detta sluta? Komer det bli en all night long igen eller xD Hoppas inte, vore rätt drygt! Haha och jag har visat Sandra massa roliga klipp från Naruto och trots att hon hatar serien har hon faktiskt skrattat ;) hehe, säger ju de vissa saker är faktiskt grymt roliga, det är helt omöjligt att inte skratta! Speciellt när det gäller deidara och tobi!
För tillfället sitter hon och jag och diskuterar hur killar ska vara! Och jag säger det, en man ska vara en man, han ska inte va någon toffel! Det är verkligen det värsta som finns! Jag blir så otroligt irriterad så det är inte sant! Fast sen ska han självklart kunna laga mat också hehe, men det är mest för att jag kan verkligen inte laga mat, Sandra har testat på min matlagning en gång och det kan jag erkänna att hon var inte nöjd haha, det vart överkokta makaroner med köttbullar xD Dock har hon sagt att jag gör bra pulvermos! :D Men matlagning har aldrig varit min grej helt enkelt, jag kan baka men där går gränsen! Jag menar hallå, jag lyckades steka potatisen när jag skulle koka den? :S Jag kokade helt enkelt bort vattnet :S Haha och ändå funderade jag på att gå hotell restaurang när jag skulle söka til gymnasiet, enda anledningen till att jag ändrade mig var för att det var ett sådant stressigt jobb och jag är ingen stresstålig människa!
Nu ska jag iallafall fortsätta med det jag höll på med but I´ll be back!
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0