I will not bow

Nu har man då ätit middag, det blev gammal hederlig spagetti med köttfärssås :D mums! Så nu ska jag ta mig en snus och bara lägga mig och slappa precis som jag gjort resten av dagen hehe! Men det är alltid skönt så jag klagar inte!

Kommande helg så taggar jag tjekväll med Sandra (ssandraaofsweden.blogg.se), Cissi (ceciliatykossons.blogg.se) samt Cissan, kommer bli hur mysigt som helst! Tjejkvällar är helt klart något av det bästa som finns! I promise!

På tisdag skall jag även träffa Johanna, ska fara upp på hennes jobb när hon slutar sen ska jag hjälpa henne att handla och sedan lär det bli massa snack om gamla goda tider! Saknar dom tiderna och kommer alltid minnas hur roligt vi hade det då, tex då Jennie fyllde 16, då vi for hem först till henne käkade tårta också vidare samt började dricka sedan for vi och spelade lazerdome haha, och de kan jag lova spela lazerdome när man druckit är bra mycket roligare än annars ;) Det måste faktiskt göras om någon gång!! Men har många minnen med dom brudarna!



Johanna, jag och Matilda för något år sedan innan vi skulle på sommardroskan!

Nu ska jag i alla fall dra igång med slappandet, but I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0