I´m a sinner I´m a saint!

Gid morgon världen, är på strålande humör idag, vaknade på helt rätt sida! Har dock inte hunnit med så mycket, vaknade för 45 minuter sen så, men har i alla fall hunnit käka frukost samt städat undan i köket där det verkligen såg ut som ett bombnedslag! Det var inte najs någonstans! Ikväll ska jag ju va med min darling Sandra, ska försöka gulla med mor och far om skjuts det är så tråkigt att måsta komma dit så sent bara för att jag bor i skogen, hade de vart sommar hade jag kunnat cykla med det finns 2 anledningar till att det är omöjligt, för det första min cykel har inga däck båda två har punka, för det andra det är ishalkigt! Så så fort snön smält bort då jävlar kommer jag börja cykla överallt!!! Okej troligen inte till skolan men kanske till stan i allafall, lika bra man får nån träning ju? :D
Men men tänkte ta och fortsätta med det jag höll på med innan vi hörs sen!


Stöcksjö på sommaren <3

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0