I love you I hate you

Har just sett klart ett avsnitt av naruto, men hatar att dom bara kommer ut en gång i veckan nu... Det är så jobbigt att vänta när det är så spännande... Vill bara nörda sönder men måste vänta nu i en vecka tills nästa kommer ut.. Det är dock positivt att dom kommer ut på torsdagar i och med att jag är ledig då ;) hehe!
Vad som händer idag vet jag dock inte, får se helt enkelt lär nog ta det ganska lungt för är riktigt trött.. Sov inge vidare inatt :/ Men men får väll ta igen det inatt i stället! Imorrn är det ju äntligen fredag så då har jag bara en lektion och sen slutar jag, skönt säger jag bara! Och då får jag träffa mina sötnosar Sandra (ssandraaofsweden.blogg.se) och Cissi (ceciliatykossons.blogg.se)! Sen får man se vad som händer, hehe märker att jag verkligen aldrig har någon koll på vad som ska hända, jag är inte riktigt den typen som är bra på att planera, har aldrig varit det och tror aldrig jag kommer bli det heller.. Minns när jag och Matilda skulle försöka en gång, det gick ju som det gick, helt åt skogen haha! Jaja men nu ska jag slå min Sandra en pling så jag skriver väll senare om det händer något!

http://www.youtube.com/watch?v=7zEm-U1hC7E GRYM LÅT!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0