I´d jump in front of a train for ya

Ja godmorgon världen, är riktigt nyvaken nu, men kan inte påstå annat än att jag har sovit riktigt bra! Och riktig länge ;p somnade ju typ vid 3 inatt så i 10 timmar har jag ändå sovit ;D fan sjukt!
Ja men det blir ju då ännu en vit helg trot även nästa helg kommer bli på det sättet men det är inte 100% utan det får vi helt enkelt se (: Denna helg är ju dyngsjuk så inte konstigt jag kör på en sådan då :/ Har till och med blivit värre idag ändet var igår suck :( Men nästa helg skulle kanske jag och Sandra ha en tjejkväll då vi käkar tacos osv :D kommer bli riktigt gott!!! Det är faktiskt länge sedan jag åt tacos nu ju :O :O inte ok känner jag!


Men men nu har jag inte tid att ligga kvar i sängen min mage skriker efter mat! Men I´ll be back!

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: sandra

det blir tjejkväll hemma hos cissi, det blir du,jag,cissan som åker dit på fredag för jag snackade med cissan igår och hon ska dit på fredag och ville att vi skulle hänga på så köper vi vin o grejer!



CALL ME STUMPAN! <3

2011-02-12 @ 14:58:44
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

blir kanon!! :D kommer bli hur mysigt som helst ju :D



jag ringer nu strumpan <3

2011-02-12 @ 15:00:30
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0