gettin´ deep?

Ibland blir man besviken, ibland blir man sårad, ibland blir man förbannad, kan hur som helst inte påstå att någon av dessa känslorna är vidare rolig,, hur som helst folk gör sina val och det visar hur pass mycket sanning dom har sagt, man kan på sätt och vis se det som ett test, du sa att du älskade mig, sedan behandlar du mig såhär hm låter konstigt så du har en sista chans att visa för mig att det du sa var sant, annars kommer jag fortsätta känna dessa känslor samt en känsla av lättnad att i sådana fall var det bara ännu en sten jag hade funnit och inte en diamant som jag först trodde. Och då har jag ingenting förlorat med att inte behålla dig!

Livet är egentligen inte särskilt komplicerat, frågan är bara vilket val ska jag göra, hur kommer det sluta om jag gör så här? Och valen man gör kan man inte ångra, och med varje val följer nya val och på ett eller annat sätt kommer det alltid finnas något man önskar man gjort annorlunda men hade du gjort det så är det heller inte säkert det blivit bättre...

Känner mig riktigt djup nu faktiskt, det är på något sätt som att jag fått mera självinsikt, Ångra aldrig det du gör, hade du gjort något annat hade du ångrat det också! Helt seriöst ingenting är perfekt, vi är inga gudar, vi är människor och alla människor har fel och brister först av allt acceptera dina egna så kommer även andra att acceptera dom, sedan acceptera andras så kommer du hitta vänner genom eld och vatten!



Jag förlorade en som jag trodde var en vän nyligen, men fick se dennes riktiga sida och kan inte påstå annat än att det äcklar mig!! Man är så naiv ibland!!
Samtidigt att jag kanske förlorar en annan vän som jag definitivt trodde jag stod riktigt nära bara för att denna vän väljer den andra över mig hela tiden känns jävligt surt men samtidigt är det så den vill ha det så är det ju bara att gilla läget, skulle aldrig försöka förstöra det dom har, jag kräver inte att dom ska sluta vara med varandra eller något liknande, varför skulle jag det när jag inte skulle vilja att någon gjorde så mot mig? Nej men säger den att jag betyder något måste den visa det, ord bevisar ingenting och när den behandlat mig på det sätt den gjort så vill jag ha bevis. Och visar den det då kommer jag släppa tillbaks personen med öppna armar för den betyder så otroligt mycket för mig!!



Och nu är jag faktiskt helt slut så jag ska lägga mig och glo på Naruto, som är helt grymt!! Men hare bra!!

Ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0