fuck life

Funderar på att slå på en film men vet inte riktigt vad jag vill se, hmm, någonting bra i alla fall! Haha.. Well well har inte hänt särskilt mycket idag, har varit barnvakt åt min kära bror and thats about it, händer sällan mycket när man bor i skogen.. Imorgon ska jag i alla fall in till stan, vet inte riktigt när men antingen vid typ 12 eller vid 4 beror på när sandra vaknar helt enkelt! Då ska vi troligen träffa Lina som kommit till Umeå, och sedan vet jag inte vad som händer! Kommer inte ta mig hem förrns vid 10 för i och emd att jag bor i skogen så går det typ inga bussar... Fuck life säger jag bara! Det är faktiskt sjukt drygt! Det har alltid gått dåligt med bussar men sen dom satt igång botniabanan har det bara blivit värre på söndagar går det TVÅ bussar klockan 9 på morgonen och 8 på kvällen jag menar hallå? hur fan tänker dom? Botniabanan går inte ens förbi där jag bor jävla idioter! Hatar verkligen den här jävla staden och ju mer jag grubblar på det desto argare blir jag!!!! Men nu ska jag försöka hitta mig en film och ta fram massa gott!



Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0