easy come easy gone

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby

Sitter för tillfället och lyssnar på grenade med bruno mars, kom hem för en liten stund sen! ÄNTLIGEN har jag fått ett liv igen! Träffade min lilla Sandra, och jisses vi ahde en del att prata om haha, vi har ju inte setts på nästan 2 veckor :O Ska snart ringa henne dessutom! Tänkte dock skriva klart det här inlägget först!

Världens mest iq befriade människa borde ju nästan få diplom haha, är du fet? dum fråga, klart du är!

hahahha så jävla klockren säger jag bara!  hahaha, shit vad jag och sandra har suttit och skrattat åt det, skrattar fortfarande så fort jag tänker på det hahaha! Det är lätt roligaste händelsen idag!!!! xD

Snart blir det i alla fall att fara och äta middag hos faster, min kära bror har ju dessutom kommit hem nu över helgen! Inte ofta man träffar honom kan jag lova!! Senast var ett tag sen undrar om inte det var då han var här under jul lovet? :S ingen aning faktiskt! Så pass sällan träffar jag min lillebror att jag knappt kommer ihåg när senaste gången var :S Men jag har lovat att komma och hälsa på honom snart!



Detta är då min kära lillebror!

Men men nu hade jag tänkt ta och slå en pling till min darling så cya!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jag började bara skratta då jag läste det nu haha ;)

2011-02-18 @ 19:10:09
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja börjar skratta varje gång ja tänker på de xD

2011-02-18 @ 20:04:36
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0