do it like a dude

Sitter nu hemma hos min gurl Sandra, vi har just sett easy a och ätit en smaskig kladdkaka ;) var egentligen tänkt att vi skulle baka men det blev att köpa en hehe) Men hur som helst är det andra gången jag ser den filmen men den är grym!! Har även varit på bio idag med Emelie, det var mysigt! Vi såg den tredje narnia filmen, den var faktiskt bra så n är det bara att tagga den fjärde, har ju läst alla böcker as well! Annars finns det väl inte mycket att uppdatera från i helgen jag har inte direkt gjort mycket annat än att se Naruto hehe, jag är helt fast i den serien!! Och när jag är fast då nördar jag sönder satt inatt fram till typ 4, då fick jag dock sluta för då kom min kära mor och grälade på mig.... Har ju ingen egen dator för tillfället så måste låna min brors vilket är en stationär så den är ju inne i huset och då väcker jag alla nä jag skå gå ut till mitt rum :(

 

Men nu ska jag återvända till fcebook men hare braaaa!!

 

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0