burn it up

Ledig idag, I love it! Hade först tänkt fara in och träffa min lilla flicka men det blev inte så för jag var så otroligt pigg igår så somnade inte förräns typ fem kanske :S Så då smsade jag Sandra och sa att jag troligen itne skulle orka vilket ja inte heller gjorde! Vaknade vid typ ett/två tiden! Så för tillfället sitter jag vid min brors dator i och med att min fortfarande inte kommer åt internet.... Jag hatar datorer och mobiler kan jag lova.. Ska alltid vara något fel på dom... Suck...

Tänkte även ta upp något som jag rätt ofta tänker på där inte många håller med mig och det är att jag tycker inte att man kan säga att något är varken rätt eller fel, har haft disskussionen med rätt många och dom säger att vissa saker är fel, men i grund och botten dom tycker det är fel men en annan person kanske tycker de tär rätt, hur kan man då säga att en av dessa saker är sant? Det beror helt på vilken person du frågar! Man kan inte säga att något är rätt eller fel man kan abra säga att man tycker något är rätt eller fel och det är inte riktigt samma sak, tycker i alla fall jag, men men livet är ett mysterium, precis som människorna! Ingen människa är den samma som en annan, därför går det inte att säga vad som är sant eller falskt samt vad som är rätt eller fel! Det är en fråga om vad personen du frågar tycker! hehe!



Aja ska glo på en film nu tror jag but i´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0