Be proud of who you are

Ligger för tillfället i sängen och funderar på om jag kanske skulle göra mig lite te, kände mig fruktansvärt sugen på det och med tanke på att jag är förkyld skulle det ju inte vara helt fel! Hmm det enda är att jag är så fruktansvärt lat haha, faktiskt inte ok! Men sen är jag även hungrig så lika bra att få det gjort egentligen...

A pessismist sees the difficulty in every oppertunity; an optimist sees the oppertunity in every difficulty! 

Måste säga att det är så fruktansvärt sant sant sant! Egentligen kan man klara nästan vad som helst så länge man bara har viljan till det, en pessimist har sällan det och lägger ner i stället så tummen upp för alla optimister här i världen :D shit happens but life goes on ;) Sen ännu en sak våga alltid vara dig själv, finns ingen mening med att låtsas vara någon annan, du är den du är och du borde vara nöjd med det, finns inget att skämmas över! Att vara populär till exempel är inte så viktigt som många tror att det är, dessutom är det ändå större chans att du blir populär genom att stå upp för dig själv och dina åsikter! Det kallas respekt! Aja har egentligen inget annat att komma med så återvänder väll hit imorgon i stället (: cya!



Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0