Art is a BANG!

Yay nu äntligen börjar jag bli frisk! Vart dock ingen skola idag och imorgon är jag ledig men på fredag då jävlar är jag back in business! Då ska jag träffa min söta lala Sandra, och se vad dagen har att bjuda på! Har dock rätt tråkigt nu har ju sett klart alla naruto avsnitt från båda serierna så vet som itne längre vad jag ska göra! Nackdelen med att vara sjuk!!! Man hinner klart allt direkt :( Myser i alla fall med min söte Ceasar för tillfället och glor runt på datorn, min dator har än en gång bestämt sig för att jävlas med mig och vägrar att låta internet fungera... Suck säger jag bara! Det är inte första gången den gör så... Och inte ens pappa vet vad som är fel.... Jag måste alltså helt enkelt utbilda mig till någon sorts datatekniker eller något så att jag aldrig mer behöver oroa mig för att vara utan dator! heheheh, lär ju hända eller inte!

Because who doesn´t love a slightly psychotic arsenist who blows random shit up at every chance they get and call it art?

Hatar det faktum att alla mina favoriter dör i denna serie... Suck...
Aja ska fortsätta glo runt nu i alla fall!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0