Dag 9

vad jag skulle göra om jag fick en miljon, och jag vet precis vad, jag skulle köpa mig en liten stuga nånstans i ingenstans, införskaffa de jag behöver dit och sedan skänka bort resten till folk som behöver de bättre än jag!
Hur som helst, idag var vi förbi banken och till slut lyckades vi fixa allt de som skulle göras, dock efter många spring fram och tillbaka mellan SEB och Handelsbanken... Sedan bokad ejag även klipptid så imorgon blir jag av med ltie hår mohaha!! Can´t wait for it.. Har så tjockt hår så det driver mig till vansinne!! Sedan på lördag morgon så drar jag till sthlm yaaaay!! At last! Tiden har dock gått väldigt fort ändå, känns som at tjag kom hem typ nyss och nu drar jag igen, och vem vet när jag då kommer tillbaka? som tidgast till sommaren, men troligtvis lär de nog bli som tidigast till hösten. För det är lätt att skaffa jobb i England och framförallt då sommarjobb, så ser ingen poäng med att sitta här i Sverige och göra ingenting.. För jag vet att här kommer jag då inte få något jobb. Men men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten cyaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0