Dag 7

Något jag vill ha just nu är chips, choklad, godis och läsk, är så jävla sötsugen... Sen en bra film och kolla på typ ,p Men men det får vänta kanske blir något sådant imorgon om jag har turen att ha fått in pengar!! Sen beror de oxå lite på hur mycket jag får såklart för vet att jag har massa saker jag kommer måsta införskaffa mig samt betala... suck... Men men det var iaf en riktigt bra jul fick massa roliga julklappar, bland annat sista eragon boken som ja väntat i typ tre år på att komma ut!! :D sen fick jag även ny kamera, massa pengar och ett bio kort så ska ska bjuda niclas på bio när ja kmr till sthlm :D sen åt vi massa gomat och pratade typ :D men de va mysigt :D nu ska ja iaf grejjsa vidare hoppas alla hade en bra jul and cyaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0