Dag 10

En dålig vana jag önskar att jag inte hade... Hmm det finns en del att välja och vraka på men skulle nog ta mitt temperament! Jag har ett jävla humör och to be honest så hatar jag det... Kan bli så arg över sånna små saker... Typ här för ett tag sedan så spelade vi risk och jag vart så jävla arg på det där spelet bara för att det uppenbarligen hatade mig... hmmm.. Har inte riktigt förlåtit det än och därför har ja inte spelat de något mer ;D

Hur som haver, igår kväll blev det en liten åktur i bil med en liten söt tirri som just tagit körkortet (: och hon är så duktig på köra :D Var riktigt mysigt :D Sen taggar jag som fan att åka till sthlm imorgon, har längtat och längtat och äntligen så händer det!! Åker tidigt imorgon bitti för att sedan ta tunnelbana samt buss hem till Jennie :D Är inte helt hundra på vad som kommer att hända imorgon kväll men det blir iaf jag, Niclas, Jennie, Albin och Robin som kommer hitta på något ,p Och vi hittar alltid på roliga saker!! Sedan den 8e Januari bär det av till England wihooo :D Det ser jag då ännu mer fram emot!! Men men nu ska ja grejjsa vidare här så cyaa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0