What does words really mean

I onsdags (lillördag) blev det krogen för mig Matilda, Ante och Nicke.. Var faktiskt en riktigt trevlig kväll måste jag erkänna, dessutom första gången på riktigt länge som jag var på krogen! Var egentligen bara tänkt att vi skulle dra ner på stan jag och Matilda under dagen men sen kom vi på en spontan idée om att dra på krogen! Blev som att vi fira varandra såhär lite i efterhand haha ,p Vi hittade båda två en del saker att köpa bra mer än vi trodde så hade faktiskt lite bakisångest över at tjag gjort av med så mycket pengar dagen efter xD De gick dock över rätt så snabbt! Blev även att fara en snabbis på stan igår för Matilda fick höra av sin mamma att det var superrea på ohlssons tyger ;D Sen hem och lägga sig tidigt på kvällen!! Var fan sjukt trött för hade inte sovit nå vidare, så tror seriöst ja somna vid 10/11 elva tiden igår! Och vaknade inte förräns 12 idag ;p Så nu vid 5 tiden kom morbror och hans familj hit så åt vi pizza och jag fick även en till födelsedags present hehe ,p 500kr på åhlens så ska iaf köpa en mascara sen får man väl se vad man hittar :P Juste det glömde jag tillägga köpte en tröja i onsdags eller ett långt linne är väl en bättre beskrivning, huuuur snygg som helst, svart med guldspännen på sidorna, ska lägga upp bild sen så får ni se, i just LOVE it!! Nu hade jag i alla fall tänkt hitta på något annat, störa jimmy kanske? Nä fär väl se så cyaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0