The power to believe in yourself, is the power to change the world.

Nu har jag packat klart resväskan så håller på att ladda mobil och dator för bussresan! Var just förbi gammelmormor oxå, har inte träffat henne på ja säkert ett år så! Kollade på massa bilder från när hon var ung och farmor var liten, jag måste säga att jag älskar att kolla på gamla bilder, jag tycker alla var så vackra på den tiden!! Spec gammelmormor hon är nog en av dom vackraste jag sett, blondt lockigt hår, blåa ögon, och sen var hon bara allmänt modell lik! Fick se en bild när hon var ungefär lika gammal som mig och det är fan sjukt att folk kan se ut så, dom hade ju ändå inte särskilt mycket smink osv då :O Juste har dessutom bytt nummer så inte värt att skriva eller ringa till mitt gamla för ni kommer inte få nåt svar :P Vill ni ha nya får ni la skriva på FB eller nåt :P Iom att jag bytt till abonnemang var snabbaste sättet att få nya simkortet genom att byta nummer så då gjorde jag det :P

Men börjar faktiskt bli riktigt nervös nu, bussen går ju om ca 4 timmar :S :S Har dessutom fått hem massa papper på tex vilka som kommer gå i min klass osv, och jag är enda norrlänningen haha xD Men men det ska nog gå bra, är mest nervös över resan dit egentligen och båten över till ön och sen bussen från hamnen till skolan för vet inte vilka tider den går? :S Och det är fan omöjligt att hitta dom tiderna oxå har sökt och sökt och sökt men det enda som kommer upp är båtturerna -.- Snark...

Kollade dessutom igen ett gammalt usb igår och hittade sjukt många gammbilder haha, trodde dom hade försvunnit men icket! Så det var faktiskt jävligt kul att kolla igenom måste jag säga!! Men nu hade jag tänkt grejjsa vidare iaf, har ändå en del saker kvar att göra! Så hareee!!

Tror den här är från 2009 när Johanna var förbi nån kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0